Sunday

SPERM mcm bau CLOROX??

deyda : D

yana : Y

adalah : A

bf Y : M

parents : R&M


Conversation-nya begini.

dalam pukul 2am lebih, D call Y, D dan A nk hang umah Y sbb D dan A kantoi kena la lari umah, aha. setibanya di rumah Y.


Y : weh korg jalan pelan2 jgn bising Shhhhh.

D : ya lah.

Y : D kau meh ikut aku, aku nk tunjuk kau kat bibik aku, aku ckp kau lari umah.

A kau sorok blakang tangga ya, dduk diam2.

A : apasal lak? ha ok lah ok lah.

Y : bik, ni kwn adik yg lari umah tu.

naik tangga pelan2 weh, ha yg ni jgn step nnt bebunyi. tau tau.

D : ya lah, A jgn step ni.

A : ok ok.


blablabla, smpai dlm blik Y.


Y : ckp pelan2 apa cita duh korg?

D : sumpa pnjg cita dia, penat aku nk cerita balik.


A dduk diam mcm mengong main handphne. tapi tesenyum2 dga D dan Y ckp2, aha bangang kan?


Y : we dah jom tido, korg jgn bising. klau bau apa2 kat katil aku diam ja.

(A tersenyum sipu) apa kau seyum2???

D : aha bau apa duh kat katil kau ni yana?

Y : kau diam ja la D, aku tau kau da tau.


D tegelak sikit. dalam masa yg sama borak2 kosong lh kami we.

lepas tu…


Y : weh ada ah kwn aku ni, dia lawak du. ada ka dia ckp bau sperm mcm Clorox?

bodoh tk bodo? lawak pun ada kan?

D : alaa bangang nya we. tk sama la, lain ok bau sperm dan clorox. jauh beza.


A yg dari td diam pun tegelak dga.


D : eh A, apahal u gelak? penampau mau?

A : apahal?

Y : D kau rasa betul ka sperm bau cm Clorox ha?

D : tak duh kau gila, aku bau lain ja. (ahahaha) kwn kau tu hidung tk betul.

maybe dia bru lpas rendam baju, bau Clorox tk hilang lg, dah start projek.

A : bodoh.

Y : geli ok bodo lah!

D : tk pa Y, nnt kau dan M test2 check2 rock2 lah bau dia mcm mna yeh.

Y : fuck u D pandai lah kau!


A tegelak lagi (tak tau apahal dia sakit agak nya)


D : Y g lah tutup lampu, aku nk tdo lah susah terang2 ni.

Y : kau lah g ttup ngok!

D : A u g tolong ttup kan.

A : ya lah adoi pemalas.


dalam gelap, dan dalam kami sedang try nk tido….


D : Y!!!!!!!!!!!!!!!! apa bau ni dohhhhh! its too unpleasant ok.

Y : Ya Allah, D kau tolong lh tido ja la, aku dah bagi tumpang byk bunyi.

A : kata bau Clorox an?

Y : aha sial lah! korg diam boleh!!?

D : wtevr Y, aku paham. aku paham. Cuma aku tk puas hati.

apasal Clorox doh?

A : tangan I bau mcd, wakaka. (sambil letak tapak tangan kt muka D)

D : babi tk payah lah! bau mcd doh!

Y : apa yg mcd mcd ni? bising ahhhh aku rindu M lah !

A : mana ada ckp pasal mcd, ckp psal Clorox lah.

Y : kimak diam aku rindu M !!!

D : ok dah dah! tido shall we?

Y : weh pelahan sikit, nnt R&M dengar.

D : stfu im tryin to sleep!!!


lepas tu tak tido lagi dan still ckp psal topic lain.

tk payah la tau.

dan sebenarnya pkul 5am baru masing2 nk start tdo.

Y dah tetido sekejap.

D dah nk tettup mata.

A mcm pukiwaa pegi kacau!

D dan A away dr umah Y sebelum R&M bangun dan chow ke tempat masing2.

maklum lah, foreigners.

aha.

scripts dan dialog telah diubah sedikit.

kerana ditapis untuk semua golongan dan lapisan masyarakat.

2 comments:

wobot said...

hahha..
post agak bangang..

well post ni wat ak tringat zmn skul dulu lah...
de membe ak ckp...if nak tau sperm bau cmne...
cube ah bau rumput yg baru pas potong..
hahhahha....
so sperm byk bau doh !

teRi said...

so sincere.. kahkahkah.. ;p